Thursday, December 29, 2011

New year is coming!

Asslalamualaikum and hi all. How are you? Hope everyone fine.
Tahun baru? Azam baru? Hurm. Azam saya, saya nak berjimat+cermat tak nak boros dah. Haihh dugaan dunia. Tudung, bags, dres && all of that la. Penat nak layan sume. Habis duit mmg tak terasabila tgh load tp pas da beli itu ini haaa skng kau rasa la camne eh? HAHA. Padan muka kt diri sendiri. Huuu. Okay saya tahu that is my bad. Insha'allah dari masa ke semasa akan ku obah perangai SYAITAN neh. Huuu. Jgn ayam2 je sudah. Bagus jugak ni bila ngah sengkek makan pon xselera boleh la kurus skit. Hihi. Byk azam kalo nk cite mmg bjela2 pjg nya tp nk pendek kn cite saya list kn je. Antara AZAM sy yg bkobar pd thn hdpn adalah :

1. BERJIMAT dan CERMAT
2. BERJIMAT dan CERMAT
3. BERJIMAT dan CERMAT
4. BERJIMAT dan CERMAT
5. BERJIMAT dan CERMAT
6. BERJIMAT dan CERMAT
7. dan NAK lagi RAJIN :P

Hahah. Bukan salah neh tp ni la azam baru saya. That's why la kena list byk2 kali w'pon menda same jer. HAHAAHAHHA

Okay sempena tahun baru yg dah tak lama lagi ni. Aku harap lepas ni aku jd better lg dr thn lps. Yg lps tu lps la dan yg penting kena kuatkn SEMANGAT.
Nasihat tuk diri sendiri ckp je x guna kalo x lakukan. So kena usaha, doa dan tawakal. Insha'allah semua kan bjln ngan lancar. Semoga Allah s.w.t memudahkan semuanya. Good luck guys for final thn dpn. *Mcm lmbt lg* Huu. Da dkt sgt, notes br nk belek mlm ni. Adehhh! Huuu. K, ni je menda nk gtaw for now. Hee.
Jgn mls2 ye nadia. Utk azam no 7 tu.

Note to self! Usaha tangga kejayaan! :D

Dengan itu, semoga semua azam2 ku tcapai. Amin.

No comments:

Post a Comment