Sunday, April 11, 2010

it's heaven!

10.4.2010
alhamdulillah smpai jua saye ke rumah terchenta..:)
ohh gumbira sekali!
tepat kol 6.03 trun..jln gedek2 smbil erek beg beroda ku ituh..
herm bdebar jugak..(mcm xbese) hehehe! tenten2.. nmpk ayah aku mnggu kt selekoh sane.. so now,no worries..hikx2..akhirnya smpai suda ke rumah ku.. :)
suker2..smpai umah aku pggl emakk..pelok mak..hihi..pahtu adik aku tuh,,kaco die tdo n kakak ku yg syok tido tuh pom dikaco oleh aku! hakx3.. ngeehhhh..
b4 merehat kn badan yg penat inehhh.. aku mandi.. mnunaikan pe yg ptt n ape lg tido larhhhhhhhh! keh2..

tup2 da kul 10a.m..
lena2 aku tido perghh ayah aku kejut kn..
ermm...ggu ajer...tp rupa2 nya maw ajak aku p umah kakak ku ke kerteh umah kakak ku..(bia da taw pom)hehehe! && mahu ke umah pak awi,mahu nengok cucu baru nya..spupu i da dpt anak.!baby girl,,(:
odw p sane ayah aku sggh la satu restoran..di rusila..wau!di situ kami mkn roti canai..sedap!!hihi
sampai suda kt umah kakak ku..
waoooo! yaye! dpt ku jmpe anak buah ku.. one && only.. si aiman tershayang!!! sampai sane kakak ku,along wt nasi ayam special.hoho! holiau lar..perghh kygggg!yahoo~~ hee!!:))after dat,,sggah kt umah mak jah kt cheneh..
pastu ke umah paksdare aku kt felda neram,smpdn kmmn n kntan..
spupu ku busa,da dpt anak..katenya 2.4.2010 ari jumaat mgu lps..die slmt mlhrkn baby girl..name puteri nya adriana batrisya bt mohd hafiz.. how sweet she is!
spupu aku tuh sebaya aku,,hukx2..takpe rezeki masing2!tahniah2..
pah tu g umah makcikmek iaitu kakak kpd ayah aku..
borak2 da lewat ptg..
kami pon da nk blk,,
sggh kmmn beli satar n otak2!baru pure!hahahaha!
sedap2!(suker mkn dekpom)

neh gmbr yg smpt ku amek..
dis is us! :D


baby adriana


otak-otak made by kmmn's ppl


satar made by kmmn's ppl


cik ya sayang aiman byk2!muachhhxx!xD


aku yg poyo..hahaha!thnx to kak long!hihi

No comments:

Post a Comment